förlåt , och förlåt igen (a)

hej bloggen (;
förlåt att jag inte skrivit på ett tag , men har haft fullt upp...
men nu blir det lite text igen (y)
LITE (A)
idag har jag varit i skolan .. inte chill idag inte , förrutom att vi såg på film och fick hjärtan (a)
sen så hände det en sak med my ,, (n)
gumman , jag höll fan på att dö , hon skrämde livet av mig ;oo
men shiiiet samma (:
i morrn , ska jag till stan med charlotte , sen ska vi hem oh rida (yy)
sen ska  vi ha ''tjejkväll''(a)
men nu är jag lite upptagen , ska hjälpa charlotte med läxorna , sen ska jag sova..
fett trött är jag
haha men mer kommer i morrn
pusse'N ♥/melaniejohansson


haha men mer kommer i morrn
pusse'N ♥/melaniejohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0