staan (H)

chacha bloggen !
idag var jag i skolan oh tog reda på vad jag hade för läxor för man ska ju till Egypten (a)
sen åkte vi direkt till stan , vi köpte present till line ,
och allahjärtansdag presenter ((:
sen skulle vi bara köpa en klubba lite fort ,
när vi kom ut  så var det en blond tjej som sa melanie och något mer :s
jag bah vah ?
hon bah ; du hörde vad jag sa ?
jag bah ; nej , ? det var därför jag frågade ?:s
asso , har aldrig träffat männskan ..:oo
idiot ..
sen åkte charlotte oh jag hem , red i typ 20 minuter , det blåste soom faan xd
sen gick  vi in oh käka
sen snackade vi en stund och nu sitter jag här vettnui (:
men jag skriver mer sen ,om jag inte somnar (a)
pusse'N / melaniejohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0