godkväll

gokväll bloggen (y'
skrev precis en lååååång text ,
men allt gick bort ,
så jag skriver lite snabbt ..
ja iallafall ..
idag har jag varit i skolan , det betyder ..
KÄRLEKSPROBLEM ,
sen följde jag med charlotte till konfan (h)
hahahahahah , fett med kul (yy'
sen hämtade line & filip oss ,
så åkte vi oh köpte ,, ridskor , ridbyxor , ridstrumpor och ridväst (hhh)
cuuuuult :)
sen ringde mamma oh sa att kevin fått maginfluensa första gången ..
STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACKARN !!!:''''''(
btw , min mybebe kom till skoooolan idah<33
ifrån att ha maginfluensa -.-'
men nu måste jag käka !
Pusse'N :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

din äkliga fula feta unge :)

ursh ;)))

ingen som vill ha dejj va ;)?

2010-08-01 @ 07:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0